Una persona resultó afectada por inhalación de fumu na quema de la so vivienda n’El Berrón, Siero. Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU) la muyer, de 78 años d’edá, foi treslladada para más pruebes al Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA) n’Uviéu pol equipu médicu de la Uvi-móvil uvieina.
La muyer foi evacuada del interior de la vivienda, allugada nel cuartu pisu d’un inmueble de l’Avenida d’Uviéu 10, por efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies. En pidiendo ayuda dende un balcón d’una habitación que daba a la cai abellugárase nesa estancia.
Cuando los bomberos llegaron a la zona, en tirando la puerta del pisu y llograr aportar al so interior, un equipu dedicóse a escastar la quema y otru a buscar a la muyer. En atopándola nesa habitación punxéron-y ún de los equipos de respiración autónoma hasta que la otra dotación de bomberos dio por escastáu l’incendiu. Nesi momentu con ayuda d’una siella facilitada polos sanitarios evacuóse a la víctima al esterior pa ser atendida pol equipu médicu de la Uvi-móvil.
La quema xamuscó’l salón y el restu del pisu resultó afectáu pol fumu
La quema xamuscó’l salón y el restu del pisu resultó afectáu pol fumu. L’inmueble, de cinco altores, tien 4 viviendes per planta. La mayor parte de los inquilinos taben fuera del edificiu cuando los bomberos llegaron al llugar. El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 21.18 hores. Na llamada indicaben qu’había una muyer nun balcón pidiendo auxiliu. Ta atrapada n’una vivienda en llapaes.
Amás de pasar l’avisu al SAMU qu’unvió al llugar l’equipu médicu de la UVI-móvil d’Uviéu, l’equipu d’Atención Primaria de Noreña y l’ambulancia de soporte vital básicu de Siero, la Sala del 112 movilizó a Bomberos del SEPA de los parques de Llamorgal y Samartín del Rei Aurelio y al Xefe de Zona Centro-Este.
Hasta’l llugar moviéronse 8 efectivos de bomberos, un mandu, dos autobombas urbanes, dos autoescaleras, una autobomba nodriza y un vehículu de tresporte de personal. L’incidente tamién se punxo en conocencia de la Policía Local y Nacional.