Un parapentista muerre en sufriendo un accidente en Quintes

Los servicios d'emerxencies namás pudieron confirmar el so fallecimientu

0
963
Un parapentista muerre en sufriendo un accidente en Quintes
Los servicios d'emerxencies nun pudieron facer nada pol afectáu. / SEPA

Un parapentista morrió esti martes en sufriendo un accidente al oeste de playa España, en Villaviciosa. El Grupu de Rescate de Bomberos del SEPA, a bordu del helicópteru medicalizáu, rescató’l cuerpu ensin vida nuna zona conocida como La Escalera. Los restos mortales de la víctima, un varón, fueron evacuaos dende’l cantil hasta l’aparcamientu de la sablera onde esperaben los servicios aciagos. A tar xubiendo la marea, el fináu foi sacupáu por aciu una operación de grúa na que s’esplegaron 30 metros de cable. La Guardia Civil fíxose cargu de los trámites proceder al llevantamientu del cadabre. Hasta’l llugar movióse’l Xefe de Zona Oriental y Bomberes del parque de Villaviciosa.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112-Asturies recibió l’avisu a les 17.05 hores. Na llamada señalaben qu’un parapentista cayera nel cantil, unos 400 metros. Desconocíase si taba o non mancáu. La Sala 112 del SEPA movilizó a una dotación de bomberos del parque de Villaviciosa y activó l’helicópteru medicalizáu del SEPA. Tamién s’informó al serviciu de salvamentu en sableres y a la Guardia Civil.

En llegando al llugar y alcontrar al parapentista, ún de los rescatadores y el médicu-rescatador aportaron hasta él. Namás pudieron confirmar el so fallecimientu. En recibiendo la correspondiente autorización a les 19.22 teslladaron el cuerpu hasta l’estacionamientu de la sablera a la espera de la llegada del forense.