Una conductora firida al salise de la vía en Colunga

La muyer, de 46 años d'edá, foi treslladada al Hospital de Les Arriondes con pronósticu reserváu

0
245

Una persona resultó mancada en saliéndose de la vía el vehículu que conducía cuando circulaba al altor del encruz de Carrandi, en Colunga. La muyer, de 46 años d’edá, foi treslladada al Hospital de Les Arriondes con pronósticu reserváu por cuenta de más pruebes y hasta nueva valoración médica. Foi atendida nel llugar del accidente pol equipu d’Atención Primaria de Ribesella y l’ambulancia de soporte vital básicu de la zona.

L’afectada tuvo que ser escarcelada del interior del turismu que conducía por efectivos de Bomberos d’Asturies. El turismu quedara semientornáu a dos metros de la cuneta de la carretera. Los bomberos inmovilizaron a la muyer asitiándo-y collarín y férula espinal y darréu, con ayuda de la tabla de rescate, sacupar pola parte trasera del vehículu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 06.49 hores. Na llamada señalaben qu’un turismu saliérase de la vía y había una persona nel so interior. Amás de pasar l’avisu al SAMU y movilizar a los bomberos, la Sala 112 del SEPA comunicó lo asocedío a la Guardia Civil.