Una incendiu xamusca una habitación d’una vivienda en Piloña

0
590

Un incendiu quemó esta madrugada la chimenea y xamuscó per completu una habitación d’una vivienda asitiada en La Vega, nel conceyu de Piloña. El Centru de Coordinación d’Emerxencies recibió l’avisu a les 2:42 hores. Na llamada indicóse que taba quemando una chimenea n’una casa de dos plantes. Darréu movilizóse a tres efectivos de Bomberos del SEPA del parque de Piloña que se treslladaron col vehículu Defender y la autobomba urbana llixera.

Cuando llegaron a la zona, los bomberos empezaron coles xeres d’estinción de la quema. Un vecín del llugar tuviera intentando frenar el fueu con una manguera. La quema afectaba por completu a la chimenea y a una habitación de la primer planta. Los efectivos de bomberos dieron per controlada la quema a les 3:21 hores. El fueu xamuscó per completu una habitación y afectó al suelu del desván.

Los efectivos saniaron la chimenea y desescombraron. Cola cámara d’imaxes térmiques comprobaron que nun quedaren puntos calientes. La dotación de bomberes dio per rematada la intervención a la so llegada a base, a les 5:49 hores. La sala del 112 del SEPA informó del incidente a la Guardia Civil y al Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU).