El Plenu atrasa un añu les restricciones de la nueva ordenanza de movilidá

PSOE ya Izquierda Xunida presentaron 17 enmiendes al proyectu p'ampliar los plazos pa la puesta en marcha de les restricciones

0
449
Distintivos ambientales pa vehículos

El Gobiernu municipal fixo propios los pidimientos de la oposición pa retrasar la entrada a valir de les restricciones de la nuevu ordenanza de movilidá. PSOE ya Izquierda Xunida presentaron 17 enmiendes al proyectu p’ampliar los plazos pa la puesta en marcha de les restricciones de circulación y estacionamientu venceyaes a los distintivos ambientales de los vehículos. Con esti cambéu, l’equipu de Gobiernu pretende amenorgar l’impactu económicu que la midida pudiera causar ente la crisis sanitaria del Covid-19.

La propuesta atrasa un añu la entrada a valir de toles restricciones, hasta 2022 el estacionamiento en zona regulada y hasta 2026 la circulación pela zona urbana. La iniciativa del equipu de gobiernu incorpora la posibilidá de que’l Plenu pueda prorrogar toes les moratorias hasta un máximu de 24 meses.

El restu de les enmiendes tienen como oxetivu realizar axustes técnicos y actualizaciones na norma, incluyendo les paraes a demanda de EMTUSA. Amás, matícense criterios de circulación pa les bicicletes. El Gobiernu municipal propón la supresión de les restricciones venceyaes a los distintivos ambientales na zona rural y la eliminación de les zones d’aparcamientu vecinal previstes.