Conocer con detalle la ocupación hotelera de la ciudá, ver la evolución de reserves pa un momentu concretu, saber el preciu al que s’ufren los cuartos… Toos estos datos van afayase en Gijón Data Lab, una ferramienta creada por Xixón Turismu pal sector d’agospios turísticos de la ciudá. Esta ferramienta estadística, frutu de la colaboración del sector públicu y priváu, va valir p’ameyorar la competitividá de los agospios y la de la ciudá de Xixón.

La presentación de Gijón Data Lab fíxose güei nel marcu de FITUR y nel actu afayáronse la alcaldesa de la ciudá, Ana González, Berta Piñán, conseyera de Cultura, Política Llingüística y Turismu del Principáu d’Asturies, y el direutor de Xixón Turismu, Daniel Martínez Junquera.

La alcaldesa destacó que esta ferramienta sal de la estay pública cola colaboración necesaria del sector priváu, una collaboración imprescindible pa faer realidá esta ferramienta. Destacó y agradeció tamién el trabayu del equipu de Xixón Turismu.

Gijón Data Lab ye un espaciu pa que los agospios intercambien los sos datos y conocer asina la ocupación real. Gracies a esta ferramienta y l’analís de la información dada poles empreses, va prevese la ocupación futura. Un conocimientu de gran valir pa que los agospios puean tomar decisiones como asoleyar campañes de promoción.

En Gijón Data Lab los agospios van poder:

  • Analizar el so rendimientu y comparalu con los sos cuatro competidores direutos, incluyendo:

o    Datos d’hotel vs competidores a pasáu (ADR, RevPar, ocupación).

o    Datos d’hotel vs competidores a futuru (Ocupación y evolución de les reserves).

o    Comparativa vs competidores, plaza y agospios de la mesma categoría.

  • Monitorizar en tiempu real la ocupación y los precios medios de la plaza, tanto nel momentu actual como con un horizonte temporal de tres meses.
  • Consultar los eventos de la ciudá y venceyalos a la evolución de les sos reserves y la so ocupación.

Pa la fase de desendolcu, Xixón Turismu cuntó cola colaboración de cinco hoteles de la ciudá. Agora, tolos agospios de la ciudá van poder xunise al proyeutu y beneficiase, de baldre, de la ferramienta.