Efectivos de bomberos escastaron una quema declarada nel baxu d’una vivienda de dos altores n’El Pedregal, en Tinéu. La quema afectó, fundamentalmente, a una de les estancies de la planta baxa del inmueble que d’antiguo utilizabase como cuadra. Tamién quemaron diversos enseres y resultó afectada parte de la cubierta, un vehículu qu’había nel interior y l’instalación eléctrica.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 09.27 hores. Na llamada señalaben que taba quemando un depósitu de gasoil d’unos 500 llitros asitiáu nel baxu de la casa. La Sala 112 del SEPA movilizó una dotación de bomberes del parque de Tinéu que se treslladó al llugar con dos autobombes urbanes y otra dende’l parque de Cangas con una nodriza, una autoescalera y una autobomba urbana.

A les 09.50 hores diose la quema por controlada. Tres desescombrar y esfrecer a les 10.54 hores retiraronse del llugar tolos efectivos, anque ta previstu allegar de nuevu a la zona d’intervención pa revisar el so estáu.