Asturies ta acabante de ser elexida pa celebar nel so territoriu el Diálogu sobre’l Futuru del Sistema Sanitariu, por ser una de les comunidaes autónomes con meyores servicios de salú. Esta xornada busca enriquecer el debate públicu sobre la sanidá del futuru y ufrir a la ciudadanía la posibilidá de participar directamente na conversación sobre cómo se debería afrontar la meyora y modernización de los servicios sanitarios del estáu.

L’eventu va tener llugar n’Uviéu los díes 11 y 12 de payares. El día 11 va celebrase nel HUCA y el día 12 nel Aula Magna de la Universidá d’Uviéu. Va tar abiertu a tolos ciudadanos que quieran participar de forma presencial o virtual.

Ente los ponentes, destaquen la Ministra de Sanidá, Carolina Darias; la Secretaria d’Estáu de Sanidá, Silvia Calzón; la xefa de la Unidá HealthInnovations&Ecosystems de la Comisión Europea, Carmen Laplaza Santos, y tamién dellos espertos y académicos. Tamién van intervenir el presidente del Principáu d’Asturies, Adrián Barbón; el conseyeru de Salú del Principáu d’Asturies, Pablo Ignacio Fernández Muñiz, y el rector de la Universidá d’Uviéu, Ignacio Villaverde.

Amás de les meses de debate, va haber dos talleres ciudadanos diseñaos pa sentir les idees de la población, tomar nota d’elles ya incorporales a dellos documentos y estratexes de futuru. Nel primeru va conversase sobre como se pueden ameyorar los servicios sanitarios de pueblos y ciudaes, mientres que’l segundu va reflexonar sobre qué se necesita facer pa educar n’hábitos de vida saludables.

Diálogos sobre’l Futuru

Los Diálogos sobre el Futuro son una iniciativa del Gobiernu, la Comisión Europea, el Parllamentu Européu y otres 70 instituciones públiques (ayuntamientos, gobiernos autonómicos, fundaciones y universidaes) que quier contribuir a impulsar conversaciones plurales, informaes y constructives sobre les oportunidaes y desafíos que va traer el mundu pos-covid.

Los Diálogos van tener llugar ente setiembre y avientu nes 17 comunidaes autónomes. Van incluyir cien meses de debate, 37 talleres ciudadanos y reuniones d’altu nivel nes que van participar más de 500 ponentes, ente los que va tar el presidente y vicepresidentes del Gobiernu, presidentes y conseyeros autonómicos, ministros, secretarios d’estáu, altos cargos y espertos de la Comisión Europea y del Parllamentu européu, alcaldes, CEO, emprendedores, académicos, periodistes y llíderes del tercer sector y la sociedá civil.

El programa del eventu puede consultase en www.futuros.gob.es/sistemasanitario