La última prueba de la ufierta d’empléu del Sespa, en payares

L’esamen p’ayudantes de servicio y técnicos d’Anatomía Patolóxica, Laboratoriu, Radioloxía y Radioterapia va celebrase’l mesmu día nel recintu ferial de Xixón

0
753

El Serviciu de Salú del Principáu (Sespa) va celebrar el 10 de payares la postrera de les pruebes de la ufierta pública d’empléu (OPE) 2018. Trátase d’un exame conxuntu para les categoríes profesionales d’ayudante de serviciu y técnicu d’Anatomía Patolóxica, Llaboratoriu, Radioloxía y Radioterapia. Los exámenes, pa los que s’inscribieron un total de 6.235 opositores, van sirvir para cubrir 179 places y van celebrase nel recintu ferial Luis Adaro, en Xixón.

El Sespa va volver utilizar el mesmu sistema que punxo en marcha pa los exaámenes más multitudinarios de la OPE que se desenvolvieron esti añu. Asina, pal accesu al recintu onde se van realizar les pruebes, y col fin d’entainar el procesu, los opositores van usar una acreditación similar a les tarxetes d’embarque de los aviones na que figuren un códigu d’entrada, les instrucciones xenerales y dalgunes de los encamientos. Al igual que n’ocasiones anteriores, estes acreditaciones podrán descargase nun portal web.

Dende avientu de 2016, fecha del primeru de los exames de la ufierta d’empléu públicu, hasta esti mes, el Sespa convocó a más de 60.000 persones para cubrir un total de 2.746 puestos. Amás, n’este mesmu periodu, tamién se desenvolvió un concursu de tresllaos con 1.743 solicitúes almitíes, de les que 1.020 saldáronse con un cambéu de destín.

La ufierta pública d’empléu contribúi a consolidar l’empléu de calidá nel sistema públicu y a amenorgar la interinidá. En 2015, la tasa de temporalidá nel Sespa yera del 34%. Na actualidá esta cifra ta en redol al 20% y ta previsto que s’amenorgue hasta’l 8 % en 2020.