Firida una muyer nun accidente de tráficu en Venta les Ranes

L'afectada, de 38 años d'edá, foi evacuada con policontusiones de pronósticu reserváu

0
749
Firida una muyer nun accidente de tráficu en Venta les Ranes
El vehículu volcó por causes que se desconocen. / SEPA

Una muyer resultó mancada en saliéndose de la vía y entornar llateralmente el turismu que conducía. El sucesu producióse en circunstancies que se desconocen cuando circulaba pola N-632 al altor de Venta les Ranes, en Villaviciosa.

Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU), l’afectada, de 38 años d’edá, foi evacuada con policontusiones de pronósticu reserváu, por cuenta de más pruebes y hasta nueva valoración médica, al Hospital de Cabueñes. Foi atendida nel llugar del accidente pol equipu médicu de la UVI-móvil xixonesa.

La ferida tuvo que ser escarcelada del interior del turismu por efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies. Pa lliberar a la muyer, que taba prindada contra’l volante y les piernes, cortaron parte del techu del turismu y retiraron el respaldu y l’asientu. Una vegada lliberada sacáronla, inmovilizada con collarín, con ayuda de la tabla de rescate.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 21.12 hores del llunes. Na llamada indicaben qu’un coche entornara na carretera y había una persona mancada y atrapada. Amás de movilizar a los bomberos y pasar l’avisu al SAMU informar de lo asocedío a la Guardia Civil de Tráficu y a los responsables de caltenimientu de la vía de comunicación.