Adrián Barbón festexa la victoria del PSOE con María Luisa Carcedo y Adriana Lastra. / FSA-PSOE
Adrián Barbón festexa la victoria del PSOE con María Luisa Carcedo y Adriana Lastra. / FSA-PSOE

«Quiero dicir a los asturianos de corazón gracies, gracies de corazón. Ye un enorme honor y una enorme responsabilidá», asina valoró esti domingu Adrián Barbón el trunfu electoral del 26M. Ente galyíos de «presidente, presidente», destacó públicamente’l trabayu de la FSA-PSOE na xornada electoral de los interventores y apoderaos «porque somos un equipu y un proyectu colectivu, y la fortaleza d’esti partíu ta nos nuesos militantes y na xente que confía en nós».

El candidatu socialista a la presidencia del Principáu amosó la so sorpresa por un resultáu que meyoró les previsiones. La formación suma seis nuevos diputaos y queda a tres escaños de la mayoría absoluta. El PP resiste na Xunta Xeneral con diez diputados, unu menos que va cuatro años. Ciudadanos pasa a ser la cuarta fuercia de la cámara asturiana, con cinco asientos. Podemos fúndese con Lorena Gil, que dexa pel camín cinco de los nueve representantes colos que cuntaba la formación hasta agora. Tamién baxen Izquierda Xunida, que pasa de cinco a dos diputaos, y Foru, que pierde ún. Per primer vegada, Vox algama representación nel parllamentu asturianu, anque queda a les puertes de tener grupu propiu.

«Valió de fatalismu»

N’estimando «a la mio familia y amigos más íntimos porque en tou momentu amosáronme’l so ciñu y nunca me faltaron», quixo faer «un brinde bien especial por persones que yá nun tán, polos expresidentes Rafael Fernández y Tini Areces, por Joaquí, militante de Llangréu, y por Marce, un vecín de Llaviana de puerta con puerta. Brindo por ellos porque ellos yá nun pueden brindar».

«Cuando fui escoyíu secretariu xeneral», remarcó n’otru momentu de la so intervención, «dixi o camudamos o nos camuden. Ende empieza la razón de ser de nuevamente recuperar l’enfotu de tanto de xente, la necesidá de tender pontes y saber escuchar de la sociedá y esti enfotu de recuperar l’enfotu tase encauzando». Nesti sentíu, reclamó la necesidá de «recuperar l’enfotu pa ganar el futuru d’Asturies, pa construyir esa meyor Asturies d’ilusión, enfotu y optimismu, porque valió yá de tantu fatalismu y pesimismu, Asturies precisa optimismu».

Cola resultancia electoral del 26M, Adrián Barbón sorrayó que «güei empecipiamos una nueva páxina de la hestoria del socialismu n’Asturies, y facer más fortalecíos, recuperando la conexón». Asina, enfatizó que «los 20 diputaos socialistes son una resultancia estraordinaria y los cientos de miles de votantes qu’escoyeron la papeleta del PSOE representen xuna manera de faer política, que ye la que quieren los homes y muyeres d’Asturies».

Adrián Barbón repitió que la victoria electoral va «dar estabilidá a Asturies, con influencia nel Conseyu de Ministros y nel partíu y dicir que l’axenda política d’Asturies ta de nuevu enriba del Conseyu de Ministros». N’estimando les llamaes de felicitación de los presidentes Pedro Sánchez y de Javier Fernández, el candidatu a la presidencia del Principáu destacó que «tenemos un proyectu y los problemes poner enriba de la mesa porque hai que dar una inyección d’ilusión, porque hai problemes pero tamién podemos dar nueves soluciones».