Adrián Barbón comprométese a duplicar les places de 0 a 3

El candidatu a la presidencia d'Asturies recuerda que "la rede d'escueles foi una creación del PSOE"

0
713
Adrián Barbón, mientres la so visita a la escuela El Carmín de La Pola SIero. / FSA
Adrián Barbón, mientres la so visita a la escuela El Carmín de La Pola SIero. / FSA

Na visita a la escuela de 0 a 3 ‘El Carmín’, en La Pola Siero, Adrián Barbón recordó que “la rede d’escueles de 0 a 3 foi una creación del PSOE. Aprobóse nun Congresu socialista y una alministración socialista punxo en marcha dempués ta rede de centros educativos como esta escuela de Siero, que lleva 16 años funcionando”, destacó.

Nesti sentíu, el candidatu a la presidencia del Principáu, amosó’l so compromisu en “sofitar la necesidá de doblar el númberu de places de 0 a 3 en Siero pola demanda qu’esiste y que ye entendible”. Anunció que “les nueses propuestes, que se recueyen nel nuesu programa a nivel xeneral, son doblar, a lo menos, el númberu de places de 0 a 3 n’Asturies y, en tolos conceyos onde haya demanda d’una escuela de 0 a 3, lleguemos a toos nesta llexislatura”. Nestos momentos hai 39 escueles “y tenemos qu’ampliar pa llegar a tolos conceyos onde haya demanda”

Per otra parte, Adrián Barbón espresó públicamente, en declaraciones a los medios, el so “sofitu a la candidatura d’Ángel García, Cepi, la única que da estabilidá y futuru y tien esperiencia de gobiernu. L’alcalde de Siero y candidatu a la reeleción, Ángel García, informó que se va construyir una nueva escuela de 0 a 3 en Pola de Siero para doblar les plaza y que se van ampliar les places de la de Llugones “por que nenguna neña nin neñu de Siero quede ensin plaza”.