Adrián Barbón prioriza la formación de gobiernos locales

El candidatu a la presidencia d'Asturies aseguró que «la nuesa prioridá ye consolidar y configurar alcaldíes socialistes»

0
102
Adrián Barbón. / FSA-PSOE
Adrián Barbón. / FSA-PSOE

Adrián Barbón informó en rueda de prensa que, na xunta de la comisión executiva autonómica celebrada esti llunes, aprobóse «l’encargu d’ocupase de les elecciones municipales y de la formación de los nuevos gobiernos locales». El candidatu a la presidencia d’Asturies aseguró que «la nuesa prioridá ye consolidar y configurar alcaldíes socialistes para frenar les polítiques de la estrema derecha».

Adrián Barbón destacó que «agora priorizamos el trabayu municipal y dempués va venir lo autonómico». Una comisión lliderada por él mesmu trabayará en comuña colos candidatos a les alcaldíes y los secretarios xenerales pa estudiar la politica de pactos. «Queremos ser frenu a l’amenaza de la involución porque hai conceyos d’Asturies que pueden cayer nes garres de la estrema derecha».

Nesti sentíu, informó que les elecciones municipales del 26M dexaron una resultancia de 38 mayoríes absolutes socialistes n’otros tantos conceyos. «Esta cifra puede medrar hasta 55, dependiendo de si cuayen o non los alcuerdos políticos que s’establezan». Según Adrián Barbón, «esta amplia representacion del poder municipal socialista tendría de faer recapacitar a otros partíos».

Na xunta de la executiva punxéronse sobre la mesa dellos datos, qu’Adrián Barbón quixo poner en valor. Destacó «que tuvimos 42.000 votos más y tamos percima del 35% por cuenta de que fiximos una campaña cercana y con mensaxes bien claros». Amás, sorrayó que «tenemos la distancia más grande al segundu partíu dende 1983 y más diputaos que la suma de les cuatro dereches». Un respaldu electoral llográu que, a xuiciu del candidatu, «nun ye un regalu, sinón un sofitu para ganar el futuru d’Asturies». Adrián Barbón agradeció’l sofitu y valoró que la resultancia del PSOE «ye un mensaxe contundente al restu de los partíos pola so estratexa d’oposición».