El PSOE afita’l so poder municipal con 53 alcaldíes

Iván Fernández destaca que'l PSOE «ye'l partíu que más se paez a Asturies»

0
868
El PSOE afita'l so poder municipal con 53 alcaldíes
El PSOE afita'l so poder municipal con 53 alcaldíes

La Federación Socialista Asturiana afita’l so poder municipal como primer fuercia municipal d’Asturies. Los plenos de constitución de les corporaciones locales celebraos esti sábadu diéron-y a los socialistes un total de 53 alcaldíes. Los candidatos del PSOE gobernarán n’Ayande, Belmonte, Boal, Cabrales, Cabranes, Candamo, Casu, Castropol, Corvera, Cuideiru, El Franco, Gozón, Grandas de Salime, Eilao, Llaviana, Muros, Nava, Onis, Pezós, Piloña, Ponga, Pravia, Proaza, Les Regueres, Ribedeva, La Ribera, Santalla d’Ozcos, Santiso d’Abres, Santo Adriano, Sobrescobiu, Somiedu, Taramundi, Tinéu, A Veiga, Vilanova d’Ozcos, Villaviciosa, Yernes y Tameza, Llanera, Ayer, Carreño, Colunga, Degaña, Navia, Parres, Ribesella, Samartín del Rei Aurelio, Siero, Tapia, Valdés y Cangas. Amás, recuperen les alcaldíes de Xixón y Llangréu y revaliden la d’Avilés.

El secretariu de Política Municipal de la FSA-PSOE, Iván Fernández, valoró la toma de posesión de los alcaldes socialistes. «Volvemos ser la fuerza municipalista más importante n’Asturies. Gobernamos en 53 conceyos, en 37 d’ellos con mayoría absoluta». A xuiciu de Fernández estes cifres «demuestren que’l PSOE ye’l partíu que más se paez a Asturies». Los 53 alcaldes socialistes ponen de manifiestu la confianza de la ciudadanía «porque somos un partíu seriu».

Felicitación del secretariu xeneral

«Tol mio ciñu a los 437 conceyales socialistes que güei tomaron posesión del so cargu», manifestó Adrián Barbón. El secretariu xeneral de la FSA-PSOE asistió a la toma de posesión como alcaldes d’Iván Fernández, en Corvera, y de Julio García, en Llaviana. «Sois la nuesa bandera, la meyor representación del nuesu compromisu con Asturies. La nuesa forma de faer política, pegada a la cai, refuerza’l nuesu compromisu col futuru», destacó.