Asturies destina 1,7 millones a trés proyectos pa blindar l’alministración electrónica

Estes midíes respuenden al compromisu del Principáu d'implantar sistemes informáticos seguros frente a les crecientes amenaces de la ciberdelicuencia

0
585

El Gobiernu asturianu destinó 1.747.420 euros pa trés proyectos de ciberseguridá. L’oxetivu ye ameyorar los sistemes informáticos con qu’operen los funcionarios y que pretenden fomentar l’usu de los servicios esenciales de l’alministración electrónica. L’últimu Conseyu de Gobiernu aprobó la inversión necesaria para les trés iniciatives, que cunten con financiación de la Xunión Europea al traviés del Fondu Européu de Desenvolvimientu Rexonal nel marcu del programa Feder Asturies 2014-2020.

El primeru de los contratos va suponer una inversión de 751.524 euros hasta l’añu 2023. L’actuación va consistir na instalación y puesta en marcha d’un antivirus. El segundu tien un importe de 485.324 euros. Va financiar un sistema de protección perimetral pa la rede principal y pa la plataforma de virtualización de los puestos de trabayu na alministración. A lo último, van contratase los servicios d’un sistema de prevención de intrusión nel sistema por valor de 510.571 euros.

Nel Principáu, al igual qu’en cualesquier gran organización, el númberu d’incidentes cífrase en miles al añu. Nel conxuntu del país, los ataques por aciu suplantación d’identidaes (ransomware) y el so posterior pidimientu de rescates amontáronse nun 500% nel últimu añu. Amás, constatóse que los ciberatacantes investiguen cualquier fienda de seguridá para poder robar o manipoliar datos esenciales como los de los ámbitos de la xusticia, la educación o la sanidá. Por estos motivos, ye mester aumentar l’esfuerzu pa caltener un sistema de ciberdefensa acorde a la coyuntura tecnolóxica actual y los peligros contra la integridá de los datos.

El Principáu lleva años construyendo estructures defensives atendíes por recursos humanos y materiales especializaos con notables éxitos. Asina lo certifica, por casu, la reconocencia del cumplimientu del Esquema Nacional de Seguridá.