Asturies suma 65 nuevos casos de coronavirus

Les autoridaes sanitaries encamienten a la ciudadanía a que cumpla con rigor les midíes de prevención para frenar la circulación del coronavirus

0
109

La Conseyería de Salú comunicó esti miércoles al Ministeriu de Sanidá 65 positivos por coronavirus diagnosticaos esti martes, ente los que s’atopen contactos estrechos d’otros yá conocíos. El Serviciu de Vixilancia Epidemiolóxica sigui estudiando’l restu de casos pa establecer el venceyu epidemiolóxicu. Una persona precisó hospitalización, ente que’l restu de los nuevos afectaos tán asintomáticos o presenten sintomatoloxía leve y permanecen n’aislamientu nes sos cases. Nun hubo nengún fallecimientu nes postreres 24 hores.

El Serviciu de Salú del Principáu (Sespa) recuerda que la Dirección Xeneral de Salú Pública ye l’autoridá sanitaria con competencia pa realizar un llamamientu públicu rellacionáu con pruebes PCR. Estos llamamientos sirven pa la realización d’estudios ampliaos de contactos que complementen la investigación del Sistema de Vixilancia de Contactos Estrechos (SVCE) cuando se considera qu’esisten criterios epidemiolóxicos qu’aconseyen la so realización pa detectar casos asintomáticos y evitar una posible trasmisión comuñal.

Al respective de la incidencia del virus n’Asturies, los datos van actualizándose de manera siguida, polo que les cifres acumulaes dende l’entamu de la pandemia sufren variaciones independientemente de los casos echar voz de diariamente al ministeriu. Esto debe a que n’ocasiones se pueden incorporar positivos confirmaos de feches anteriores a la so comunicación o s’esanicien doblaos.