El conseyeru d’Ordenación de Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos, Ovidio Zapico, anunció güei la llicitación, primero que remate anguaño, del proyectu pa la construcción de 44 viviendes d’alquiler afayadizu nuna parcela de Llugones, en Siero, que cunta con una inversión de 5,3 millones. Zapico realizó estes declaraciones mientres la visita que realizó al conceyu, xuntu col alcalde de Siero, Ángel García.

Trátase d’una parcela de 1.500 metros asitiada na avenida de Les Bellotines, na zona de Llugones conocida como Malvarán, que foi cedía pol conceyu al Gobiernu asturianu a finales de 2022 pa la construcción de viviendes d’alquiler social destinaes, preferentemente, a menores de 35 años. Según el conseyeru, los técnicos del Principáu yá tienen perfilaos los pliegos polo que, una vegada pasen pol departamentu xurídicu, se licitará’l derechu de superficie que va dexar materializar estos pisos, que’l so apreciu d’alquiler afitóse nun máximu de 8,5 euros el metro cuadráu, “anque establecimos una clausa pola que se va puntuar a favor d’aquellos licitadores qu’ufierten un preciu a la baxa”, añedió.

Zapico esplicó que los nuevos pliegos establezse garantía xurídica y modificáronse “pa garantizar que prácticamente toles empreses asturianes tean en condiciones técniques de poder participar nel concursu”.

El conseyeru confió en poder entainar los trámites pindios por que la llicitación llevar a cabu antes de rematar l’añu y les viviendes tean construyíes en xunu de 2026, yá que “unu de los oxetivos prioritarios de la Conseyería ye facilitar l’accesu a una vivienda digna y afayadizu a los mozos”.

Zapico sorrayó la importancia d’esti tipu de proyectos “porque la mocedá asturiana tien que destinar casi un 60% del so sueldu netu pa poder aportar a un alquiler, lo que demuestra les dificultaes d’esti segmentu de la población pa desafiase”. Recordó amás que l’artículu 47 de la Constitución establez el derechu a una vivienda digna y la posibilidá de que los poderes públicos activen aquelles polítiques que crean necesaries pa garantizar esi derechu.