Asturies va coordinar l’añu que vien el trabayu de les cuatro comunidaes que formen parte de la marca España Verde coles mires de reactivar el mercáu internacional na cornisa cantábrica y retomar la medría del turismu estranxeru tres del impactu de la pandemia.

La viceconseyera de Turismu, Graciela Blanco, participó esta selmana nuna xunta de siguimientu celebrada colos directores xenerales del ramu de Galicia, Nava Castro, y de Cantabria, Marta Barca; el viceconseyeru d’Euskadi, Jesús María García, y la subdirectora xeneral de Marketing Esterior de Turespaña, Blanca Pérez-Sauquillo. Nesi alcuentru afitáronse les llinies de trabayu principales pal exerciciu viniente.

“La España Verde va reactivar la so promoción internacional, reforzando los productos colos que trabayemos de manera conxunta nestos últimos años, como la gastronomía, el surf, la naturaleza y los itinerarios del Norte del Camín de Santiago”, esplicó Blanco.

Amás, a esta estratexa va sumase una iniciativa nueva: La gran ruta de la España Verde, que busca dar más proyección a les cuatro comunidaes del norte al traviés d’un itinerariu de percorríu llargu.

España Verde ye la marca territorial llanzada en 1989 por Galicia, Asturies, Cantabria y Euskadi, col sofitu de Turespaña, p’asitiar la cornisa cantábrica como destín turísticu alternativu nel mercáu internacional. Estes cuatro autonomíes son líderes nel turismu de naturaleza y cunten con 14 reserves de la biosfera, 25 parques naturales, cuasi 2.000 quilómetros de costa y 2.800 agospedamientos rurales.