Asturies ye la comunidá con más conceyos reconocíos por Unicef como ciudaes amigues de la infancia, con un total de 44, y la que llogró más distintivos d’estes característiques en relación col númberu d’habitantes. El sellu reconoz el compromisu de les alministraciones locales col cumplimientu de los derechos de los menores, acordies con la Convención sobrr los Derechos del Neñu.

La conseyera de Derechos Sociales y Bienestar, Melania Álvarez, destacó estes cifres nel actu conmemorativu del Día Universal polos Derechos de la Infancia celebráu esta mañana en Les Arriondes, onde recordó que más 1.500 menores asturianos formen parte de los grupos de participación infantil y xuvenil y que dos de cada trés son neñes.

La conmemoración incluyó la presentación del programa Infancia por un conceyu saludable, la esplicación del proyectu La lliga pola Tierracuriemos el mediu ambiente; a cargu del grupu de participación infantil y xuvenil del conceyu de Parres, y l’esposición de trabayos realizaos pol alumnáu del Colexu Públicu Ríu Sella.

Álvarez señaló qu’el so departamentu trabaya nuna nueva Llei d’Infancia y Adolescencia que garantiza y promociona los derechos de los menores y pon l’acentu na so dignidá como persones, mesmo que na so condición de ciudadanos. “El siguiente trámite previstu ye la redacción del primer testu de la norma pa la so posterior información pública. Tamos convencíos de qu’esta lexislación va actualizar l’atención a la infancia, adaptándose a les sos necesidaes y blindando los sos derechos”, aseguró.

La conseyera tamién destacó la participación de la población infantil na ellaboración de la llei. Nesti sentíu, recordó que dende’l so departamentu púnxose en marcha una campaña, qu’inda sigue vixente, na qu’al traviés de los grupos de participación infantil y xuvenil, los conceyos y los centros de menores anima a los pequeños a que plantegen les sos aportaciones a la norma pa recoyeles nun documentu.

“Esti Gobiernu sabe que lo que piensen los neños y los adolescentes ye fundamental y les sos aportaciones van tenese en cuenta, non solo agora, col diseñu de la llei, sinón col trabayu constante que faemos dende l’Institutu Asturianu pa l’Atención Integral a la Infancia y les Families al traviés de les xornaes de participación”, afirmó Álvarez.