El presidente d’Asturies, Adrián Barbón, destacó güei l’ameyoramientu na situación de les quemes forestales, de lo que solamente una se considera activa, n’Ibias, gracies al agua y al esfuerzu titánicu” de too l’operativu que trabaya na so estinción. “Pel momento nun ta solucionáu tou, nin tanto, pero la situación ameyoró. Y ameyoró non solo de resultes del cambéu ambiental, sinón tamién de l’actuación que se siguió ayeri “, esplicó.
Barbón, que confió en que se confirmen les bones temperatures y que podamos dir embridando la situación”, repitió’l so llamamientu a la collaboración ciudadana pa evitar los fueos intencionales, situación que tou paez indicar que ye la causa de la quema de Ibias. “Precisamos qu’ante’l mínimu indiciu o noticia de quién pudo tar detrás de cualquier quema provocada, por favor, que lo comuniquen a les autoridaes, precisamos actuar con contundencia”, aseguró. “La persona que provocara una quema poniendo en riesgo vides, tien que pagar por ello”, añedió.
El presidente tamién apeló a la ciudadanía pa que collabore coles autoridaes nos desallugos preventivos derivaos de les quemes forestales, especialmente nel qu’afecta al conceyu d’Ibias, onde hubo que treslladar a 41 persones de seis pueblos. “Cuando se determina la necesidá d’un desallugu, faise pola seguridá de les persones. Ayeri hubo que sacar xente n’helicópteru porque la carretera yera yá intransitable”. Poro, pidió que se cumplan con estes indicaciones “porque se trata de protexer vides, tanto de quien viven nos pueblos como de quien trabayen nos operativos.















