Barbón: «La sidra ye parte fundamental de la economía d’Asturies»

El candidatu a la presidencia del Principáu anunció midides, na visita a Llagar Frutos, "pa potenciar el sector y dar solución a la mazana que queda ensin recoyer"

0
101

Adrián Barbón punxo en valor la sidra esti miércoles mientres visita una visita al Llagar Frutos, en Quintueles (Villaviciosa). «Ye una parte fundamental del desenvolvimientu económicu, non solo de les nueses tradiciones», dixo. A manera d’anécdota, el candidatu a la presidencia del Principáu señaló que «Casado, cuando faltó a frixuelos y horros faltó-y la sidra» frente a la posición de la FSA-PSOE, «porque nós reivindicamos la sidra, sobremanera como parte de la crecedera económica d’Asturies».

Adrián Barbón puntualizó que nel programa de gobiernu de los socialistes «tenemos midíes para potenciar el sector, más allá de lo que fixo’l Gobiernu del Principáu, que creo que ye enforma, sobremanera tocantes a Patrimoniu Inmaterial de la Unesco, creemos qu’hai qu’ampliar la variedá del productu, non solo la sidra tal que lo conocemos sinón otres ufiertes y otres variedaes que dexen siguir desenvolviendo’l sector”.

En concretu, Adrián Barbón, en declaraciones a los medios, esplicó que «proponemos ampliar el númberu de variedaes de mazana que formen parte de la Denominación d’Orixe para favorecer la vienta». Nun escaeció reconocer que «tamos tamién énte una realidá periódica porque, dependiendo del añu, queda muncha mazana ensin recoyer. Queremos acompañar a productores y llagareros por que se peracaba esa mazana”, detalló sobro «un sector económicos estratéxicu en Villaivicios y en toa Asturies por eso queremos reivindicar la importancia de la sidra».

Finalmente, pidió’l sofitu electoral al candidatu municipal, Alloñando Vega, que como alcalde «dexó ver a un gobiernu municipal serenu, tranquil y cercanu a la ciudadanía». El candidatu tuvo acompañáu na so visita por Gimena Llamedo, cabeza de llista d’Oriente, Alejandro Vega, candidatu a l’alcaldía de Villaviciosa, y Juan Cofiñu, Ángel Morales y Esther Freile, candidatos autonómicos.