Cabueñes incorpora les nueves técniques endoscópiques pa tratar les patoloxíes de columna

L'espertu internacional Ghassan Elgeadi asiste mañana en Xixón a les trés primeres intervenciones que se realicen con esti procedimientu

0
125
Hospital de Cabueñes

El Serviciu de Ciruxía Ortopédica y Traumatoloxía del Hospital de Cabueñes practicó a trés pacientes de estenosis de canal lumbar y hernia discal, les primeres intervenciones coles nueves técniques endoscópiques. El centru incorporóles pa tratar les lesiones de columna. Esti nuevu procedimientu aplicáu pola Unidá de Columna de Cabueñes resulta mínimamente invasivu y apurre a los pacientes una recuperación más rápida con menores molesties posoperatories, lo qu’amenorga tamién los tiempos d’estancia hospitalaria.

La endoscopia de columna permite la esploración de la canal espinal por aciu una óptica d’alta definición que namás rique d’una incisión menor d’un centímetru. Esto da como resultáu un abordaxe de la lesión muncho menos agresivu quirúrgicamente.

El doctor Ghassan Elgeadi, espertu internacional nesti tipu de técniques, va asisitió al desenvolvimientu d’estes microciruxíes, que permiten tratar de manera eficaz patoloxíes tan habituales como la hernia discal cervical y lumbar. Estes enfermedaes dexeneratives de la columna afecten a gran parte de la población adulta y acarreten costos tanto asistenciales como sociales en términos de baxes llaborales y discapacidá residual permanente.