Efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA), con base nel parque de Llamorgal, sofocaron la quema declarada nuna vivienda en Les Areñes, en Llanera. Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU) cinco persones, cuatro varones y una muyer, resultaron intosicaos por inhalación de fumu y fueron treslladaos al Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA). El fueu xamuscó una televisión y el frisu d’una chimenea y el fumu afectó al inmueble.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies recibió l’avisu a les 4:47 hores. Na llamada indicóse que taba quemando una casa de dos plantes. De momentu movilizóse a los efectivos de bomberos con base nel parque de La Morgal que se treslladaron col vehículu nodriza y la autoescalera.

Cuando llegaron a la zona, los efectivos de bomberos remataron la quema, que los propietarios de la vivienda intentaron encalorar con agua y un estintor. Los bomberos utilizaron la cámara d’imaxes térmiques para comprobar que nun quedaren puntos calientes y realizaron xeres de ventilación de la vivienda.