La comisión delegada del Consorciu pa la Xestión de Borrafes Sólides d’Asturies (Cogersa), dio’l vistu bonu a los trámites de contratación que van dexar reparar y volver poner en marcha la planta de tratamientu de la fracción resto que quemó n’abril.
El proyectu de reconstrucción inclúi la rehabilitación integral de les estructures arquitectóniques y de los equipos industriales estropiaos pol fueu, mesmo que’l refuerzu de les midíes de protección contra quemes yá esistentes, con base nos encamientos realizaos pol Serviciu de Política Industrial del Principáu.
Asina, de los 14,7 millones de presupuestu global, cerca de 1,5 van destinase a llabores d’inxeniería y trabayos previos, mientres qu’otros 6,8 correspuéndense cola obra civil y edificación (reposición d’estructura, cubiertes y zarramientos). Amás, 767.839 euros van dedicase a la recuperación de la instalación fotovoltaica y otros 5,5 millones a equipos ya instalaciones.
Ente los principales equipos sobre los qu’hai qu’actuar figuren 21 cintes (dalgunes repararánse y otres sustituyiránse), trómeles y balísticos de les dos llinies paraleles coles que cunta la planta (van reparase in situ), dos trituradores abrebolses (van sustituyise dambos equipos) y les pontes grúa (van ser reparaos n’obra pol fabricante).
Tocantes a la instalación contra quemes, amás de la reposición de los equipos estropiaos inclúyense delles meyores: un nuevu muria de formigón pa sectorización de la sablera de descarga de borrafes avolumaes y elevación de muries, l’aumentu de la sectorización y la instalación de compuertes, l’allugamientu de cámares termográfiques, la instalación de nuevos rociadores en sablera de descarga y fosos, el cambéu de material de les tuberíes de desodorización, un nuevu sistema d’estinción sobre trituradoras de CSR y el crecimientu de la capacidá d’almacenamientu d’agua.