La conseyera de Transición Ecolóxica, Industria y Desenvolvimientu Económicu, Nieves Roqueñí, anunció güei una fonda reestructuración en Cogersa para redefinir responsabilidaes y fortalecer la cadena de mandu de la entidá. La xerente del consorciu, Paz Orviz, va ser la encargada de concretar y aplicar estes midíes, nel ámbitu de les sos competencies, lo mesmo que de presentales a los órganos de gobiernu.
El conseyu d’alministración de Cogersa celebró esta tarde xuna xunta estraordinaria na que ratificó’l so enfotu na xerente por que siga al mandu de la sociedá. Nesa sesión, Orviz presentó les conclusiones de la investigación interna abierta sobre la falta de seguru de daños materiales y punxo el so cargu a disposición del órganu de gobiernu, qu’alcordó la so continuidá.
Ese informe constata que, dende abril de 2021, y nun marcu xeneral d’endurecimientu de les condiciones d’aseguramientu nel sector de la xestión de borrafes, solo hubo dos opciones probables para la contratación d’una póliza por riesgos materiales: en xunetu de 2022 y n’agostu d’anguaño.
La primer ufierta, según acredítase nel documentu, foi refugada pola directora d’Organización de Cogersa atendiendo namá a les condiciones económiques propuestes pola aseguradora. Esta decisión nun foi comunicada a la xerente y, poro, ella tampoco pudo informar a los órganos de gobiernu de la sociedá.
La segunda propuesta d’aseguramientu recibió’l pasáu agostu y nella trabayar anguaño para avanzar na definición de los pliegos de llicitación. Nesti sentíu, la conseyera de Transición Ecolóxica y presidenta del consorciu precisó que l’espediente de contratación de la póliza va someter a l’aprobación del conseyu d’alministración nes próximes selmanes.
La investigación interna tamién pon de manifiestu l’ausencia de reporte de la xerente al conseyu d’alministración sobre la situación del seguru de daños materiales cuando tuvo conocencia de que nenguna instalación disponía d’esta cobertoria.
“Adoptáronse decisiones incorrectes, hubo fallos de comunicación interna y nun s’actuó cola abonda dilixencia”, indicó Roqueñí al términu de la xunta