¿Cómo evitar contaxase de gripe?

L’andanciu del gripe algamó esta selmana n'Asturies un nivel d’intensidá altu

0
832
Gripe

L’andanciu del gripe algamó esta selmana n’Asturies un nivel d’intensidá altu. La llavadura frecuente de manes con agua y xabón ye una de les midíes más eficaces pa evitar los contaxos. Les autoridaes sanitaries aconseyen amás tener una bona ventilación de los espacios zarraos. En casu de tusir y espirriar tienen que s’usar pañuelos de papel d’un usu namás pa tapar la boca y la ñariz, o bien el buecu del coldu pa evitar contaminar les manes.

Amás, suxérse llimpiar con frecuencia les superficies que se toquen coles manes como los pomos de les puertes, interruptores, etc. Los síntomes del gripe son malestar xeneral, una fiebre alta súbita y tos, que se trata con antitérmicos. Los antibióticos nun curen el gripe.

Na tercer selmana de xineru vacunáronse otres 1.375 persones, de les que 675 son mayores de 65 años y 47, muyeres embaranzaes. Nesta temporada, protexéronse del gripe 206.287 asturianos, 5.855 persones más que na mesma selmana de la campaña del 2018. Los centros de salú van siguir alministrando la profilaxis a les persones de riesgu que lo soliciten esti mes.