La Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar concedió en 2021 una sovención de 65.844 euros a la Fundación Bancu d’Alimentos d’Asturies pa la distribución y xestión de comida, una partida que supon una medría de 37.980 euros al respective de 2020, cuando la asignación foi de 27.890. Les 140 entidaes que collaboren con esta organización partieron alimentos l’añu pasáu a 18.965 persones.

La conseyera Melania Álvarez y el director xeneral de Servicios Sociales y Mayores, Joaquín Monteagudo, axuntáronse güei con representantes de la fundación. Álvarez destacó’l llabor fundamental” que desempeña la organización, “que fai llegar a les persones que más lo precisen daqué tan básicu ya imprescindible como la comida”, de la que valoró les garantíes de seguridá coles que’l Bancu d’Alimentos desenvuelve la so xera.

La titular de Derechos Sociales tamién espresó’l firme sofito del so departamentu con esta fundación, que se reflexa nel aumentu de la subvención concedida en 2021. “Ese amonto respuende al convencimientu y el compromisu del Gobiernu d’Asturies con quien trabayen para apurrir una vida meyor a les persones más vulnerables”, indicó.

L’aportación concedida a la Fundación Bancu d’Alimentos distribuyir de la siguiente manera: 50.000 euros en conceutu de subvención nominativa, 12.532 para garantizar la seguridá y sostenibilidá alimentaria na xestión y distribución d’alimentos, 686 para sensibilización y 2.626 para dinamizar la participación.