Dos empreses soliciten la instalación de nueve parques eólicos n’Asturies

Proponen allugar instalaciones de xeneración, con un potencia total de 191 megavatios, n'Ayande, Bual, Castropol, Coaña, Eilao, Santiso d'Abres, A Veiga y Taramundi

0
109
Dos empreses soliciten la instalación de nueve parques eólicos n'ocho conceyos

Les compañíes Merybal Construcciones y Contratas y Green Capital Power presentaron solicitúes pa la instalación de nueve parques eólicos n’Asturies. Con una potencia total de más de 191 megavatios (MW), repartiríense n’ocho conceyos: Ayande, Boal, Castropol, Coaña, Eilao, Santiso d’Abres, A Veiga y Taramundi.

Les solicitúes, publicaes nel Boletín Oficial del Principáu (Bopa), correspuenden a parques que s’allugaríen na zona d’alta capacidá d’acoyida recoyíes nel Decretu 42/2008, de 15 de mayu. Merybal Construcciones y Contrates presentó un espediente d’autorización y Green Capital Power, proyectos para instalar otros ocho parques.

Agora ábrese un plazu d’un mes por que cualesquier otru promotor pueda presentar propuestes alternatives

Los anuncios enmárquense nun procedimientu de selección en competencia para l’autorización de parques eólicos. Esto supon que, una vegada publicaes les solicitúes, ábrese un plazu d’un mes por que cualesquier otru promotor pueda presentar propuestes alternatives, allugamientu per allugamientu, siempres qu’axunten los requisitos mínimos establecíos nel artículu 9 de la normativa autonómica.

Los criterios oxetivos pa resolver los procesos competitivos tán definíos nel resolvimientu de 31 de xineru de 2019 de la Conseyería d’Empléu, Industria y Turismu. Una vegada resueltos los trámites de selección va empezar la tramitación ordinaria de los parques, que tendrán de superar distintos finxos, ente los que figuren la fase de verificación técnica alministrativa, un periodu d’información pública, evaluaciones d’impactu ambiental ya informe urbanísticu municipal.

Un gran potencial de crecimiento

Asturies cunta agora con 19 parques eólicos en funcionamientu con una potencia instalada de 518,45 MW. Teniendo en cuenta que la capacidá d’evacuación d’enerxía al traviés de la rede d’infraestructures de tresporte dexa dar salida a 1.250 MW, el Principáu dispon de gran potencial de crecedera nesta área de producción d’eletricidá, que representa anguaño poco más del 6% de la enerxía producida.

L’últimu parque eólicu autorizar nel Principáu en xunetu de 2013 y dende entós nun se crearon nueves instalaciones. Anguaño, la Dirección Xeneral de Minería y Enerxía tien en distintes fases de tramitación proyecto pa un total de 45 parques con una potencia instalada de 869,665 MW.