La Conseyería d’Educación llanzó una campaña de publicidá coles mires de favorecer la incorporación d’alumnes de Formación Profesional (FP) a ciclos y sectores tradicionalmente masculinizados. La iniciativa incide na igualdá de capacidaes en cualquier ámbitu profesional y na necesidá de superar los estereotipos de xéneru na elección d’itinerarios formativos.

La campaña, financiada pol Conseyu d’Asturies de la Formación Profesional, utiliza pa la so creatividá imáxenes de muyeres matriculaes en cuatro d’esos ciclos con una presencia masculina mayoritaria. En concretu, trátase d’estudiantes de Técnica en Soldadura y Calderería, Técnica en Carpintería y Mueble, Técnica en Mecanizáu y Técnica Superior en Diseñu de Fabricación Mecánica.

Les estadístiques reflexen qu’hai families profesionales de FP nes que la presencia masculina supón ente’l 95% y el 99%. Asina asocede en disciplines como Tresporte y Caltenimientu de Vehículos, Fabricación Mecánica, Instalación y Caltenimientu o Eletricidá y Electrónica, ente otros exemplos.

Sol eslogan La Formación Profesional trabaya ensin estereotipos. ¡Esperámoste!, la campaña ta espublizándose tanto en prensa escrita como en medios dixitales, radios, redes sociales y cartelería tradicional.

D’esta forma, pretende contribuyise a romper cola asociación d’oficios masculinos y femeninos antes del entamu del periodu de solicitúes de plaza en FP, previstu pal próximu día 21.