El 112 recibió nun día 249 llamaes sobro’l nuevu coronavirus

0
611

El teléfonu del serviciu d’emerxencies 112 Asturies atendió ayeri 249 llamaes sobre’l nuevu coronavirus. A lo llargo d’esta mañana produciéronse 42. La sala del serviciu reforzóse con personal sanitariu p’atender les consultes de la ciudadanía. Les autoridaes sanitaries recuerden qu’el 112 ye’l teléfonu de referencia pa les persones que viaxaron a zones afectaes pola enfermedá y que presenten los síntomes de fiebre, tos o falta d’aire.

El Centru Nacional de Microbioloxía (CNM) de Majadahonda (Madrid) escartó esti vienres el positivu por coronavirus na muyer de 85 años institucionalizada nuna residencia xeriátrica. Tres estes últimes resultancies, Asturies cuntaría con seis casos positivos. Los caberos dos nuevos casos positivos de COVID-19 confirmáronse esta mañana. Trátase de dos de los trés acompañantes en siguimientu del varón de 48 años con venceyos epidemiolóxicos en Madrid al que se-y diagnosticó la enfermedá ayeri. Son dos muyeres, de 48 y 46 años d’edá, que comunicaron al 112 que presentaben síntomes. El primer casu positivu, el varón de 70 años, caltiense estable dientro de la so gravedá. La so muyer de 66 años evoluciona favorablemente d’una neumonía. El restu de los pacientes tán estables.

Pa prevenir la tresmisión de la infección, les autoridaes sanitaries encamienten la llavadura frecuente de manos con agua y xabón, según utilizar la flexura del coldu o pañuelos desechables d’un solu usu pa tusir o espirriar. La Conseyería de Salú caltiense en contactu permanente col Ministeriu de Sanidá p’adoptar les midíes precises y coordinar toles actuaciones de control y prevención.