El Centru Nacional de Microbioloxía (CNM) de Majadahonda (Madrid), onde se ratifiquen los casos positivos, escartó’l positivu por coronavirus na muyer de 85 años institucionalizada nuna residencia xeriátrica. En conociendo esta resultancia, les autoridaes sanitaries suspendieron les midíes preventives de restricción de vida social de los contactos con esta paciente. La muyer ta aquexada de neumonía y evoluciona favorablemente nel Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA).
El Llaboratoriu de Viroloxía del HUCA realiza pal despistaje del nuevu coronavirus una prueba rápida denominada PCR, qu’en poques hores fai posible un diagnósticu preliminar. Esti test, al igual qu’otres pruebes diagnóstiques, puede producir falsos positivos. Por esi motivu, toles comunidaes unvíen les amueses al CNM pa ratificar, con otra prueba, los diagnósticos pol COVID-19.
Per otra parte, la Conseyería de Salú confirmó esta mañana dos nuevos casos positivos de COVID-19. Trátase de dos de los trés acompañantes en siguimientu del varón de 48 años con venceyos epidemiolóxicos en Madrid al que se-y diagnosticó la enfermedá ayeri. Son dos muyeres, de 48 y 46 años d’edá, que comunicaron al 112 que presentaben síntomes. Les autoridaes sanitaries decidieron treslladar al HUCA a esti grupu de cuatro persones que llegó’l martes a Asturies. Los trés positivos tienen una clínica leve, ente que’l cuartu acompañante ta a la espera de conocer la so situación virolóxica.
Tres estes últimes resultancies, Asturies cuntaría con seis casos positivos. Al respective de la situación clínica de los afectaos, el primer casu positivu, el varón de 70 años, caltiense estable dientro de la so gravedá. La so muyer de 66 años evoluciona favorablemente d’una neumonía. El restu de los pacientes tán estables.