El gobiernu d’Asturies asumió gayeri la vicepresidencia del Patronatu de la Fundación Margarita Sales tres celebrase en Madrid la primer xunta del añu del organismu. El conseyeru de Ciencia, Industria y Empléu, Borja Sánchez, va ser quien represente al gobiernu na entidá fundada en memoria de la científica asturiana Margarita Salas, que preside Lucía Viñuela.
La xunta, celebrada na sede del despachu de abogado Pérez-Lorca en Madrid, sirvió tamién p’aprobar les cuentes de 2024 y compartir les meyores de los programes y actividaes desenvueltos pola Fundación mientres los postreros seis meses.
El conseyeru de Ciencia indicó que ye un honor asumir la vicepresidencia del patronatu d’una fundación “a la que nos sentimos estrechamente venceyaos y cola que, ensin dala dulda, compartimos oxetivos. El gobiernu d’Asturies tien un compromisu infrayable col legáu de la nuesa científica de referencia, porque remembrar a Margarita Salas ye recordar una vida dedicada a la investigación y a la formación d’investigadores, pero tamién ye reivindicar la so pasión pola divulgación científica y pol fomentu de vocaciones dende edaes tempranes”.
Nesti sentíu, precisó que “la Fundación desenvuelve’l Programa Dinamizadores STEAM en centros educativos de zones rurales, que contribúi decisivamente a espertar l’interés pola ciencia de los nuesos escolares, y nós, como alministración, vamos sofitar en tolo posible la estensión d’esti tipu d’iniciatives”. La nueva configuración del Patronatu viose reforzada col nomamientu de Luis Blanco como vicepresidente segundu, coles mires d’apurrir un enfoque científicu a les actividaes y proyectos de la entidá.