El períodu de branu, afitáu ente’l 15 de mayu y el 30 de setiembre, adelántase d’esta manera más de dos meses .

La Comisión d’Urbanismu y Ordenación del Territoriu d’Asturies (CUOTA), dependiente de la Conseyería de Mediu Rural y Cohesión Territorial, autorizó que los servicios de temporada, talos como los establecimientos de comida y bebida allugaos na redolada de les playes, puedan funcionar anguaño de manera escepcional dende’l 1 de marzu, en llugar d’a partir del 15 de mayu como recueye la norma.

El Gobiernu d’Asturies atiende asina una solicitú de la organización empresarial Otea, Hostelería y Turismu n’Asturies, pa facilitar l’actividá económica d’un sector fuertemente castigáu pola crisis sanitaria.

El Decretu 93/2013, de 30 d’ochobre, afita la temporada de branu ente’l 15 de mayu y el 30 de setiembre de cada añu. Esta autorización pue ampliase más p’allá de la temporada veraniega, previa solicitú del interesáu y atendiendo a la naturaleza del serviciu ufiertáu, la xustificación de la so demanda y la playa onde s’alluga. Asina, esisten establecimientos de temporada que yá pueden abrir les sos instalaciones.

Aquellos que nun cunten con dicha autorización y tean interesaos n’empecipiar la temporada antes del 15 de mayu, van poder abrir igual; namás van tener que comunicalo al Serviciu de Xestión y Disciplina Urbanística del Gobiernu d’Asturies col fin d’evitar sanciones. Les comunicaciones van poder ser presentaes en cualquier rexistru públicu, presencial o telemáticu.