– Les subvenciones van otorgase per un períodu de dos años en réxime de concesión directa, lo que va dexar una tramitación más axilosa, y van tener en cuenta non solo los ingresos, sinón tamién la situación de vulnerabilidá de les persones solicitantes.
– El plazu de presentación de solicitúes va empezar tres la publicación del resolvimientu nel Boletín Oficial del Principáu y va rematar el 30 d’avientu.
El Gobiernu d’Asturies autorizó güei un gastu de 16.145.124 euros destináu a la nueva convocatoria d’ayudes al arriendu, que se van tramitar en réxime de concesión directa y van otorgase por un períodu de dos años. Los fondos van distribuyise en trés añalidaes: 8.058.000 euros en 2023, 6.143.450 pa2024 y 1.943.661 pa2025.
Estes ayudes tienen por oxetu facilitar l’esfrute d’una vivienda o habitación, en réxime d’arriendu o de cesión d’usu, a sectores de la población con escasos medios económicos, asina como a colectivos en situación de riesgu. L’aplicación del réxime de concesión directa va dexar tramitar les solicitúes con más rapidez.
Pa la concesión de les subvenciones van tenese en cuenta non solo los ingresos de la unidá de convivencia, sinón tamién la vulnerabilidá de les persones solicitantes, polo que na convocatoria estremaránse trés llínees:
• Programa d’ayudes al arriendu de vivienda.
• Programa d’ayudes a les víctimes de violencia de xéneru, persones desanunciaes de la so vivienda habitual, persones ensin llar y otres especialmente vulnerables.
• Programa d’ayudes a persones arrendataries en situación de vulnerabilidá sobrevenida.
La cuantía que van recibir les persones solicitantes va depender de les llínees a les qu’opten y va tener calter retroactivu a fecha 1 de xineru de 2023. El plazu de presentación de solicitúes va empezar en cuanto s’espublice’l correspondiente resolvimientu de la Conseyería de Drechos Sociales y Bienestar nel Boletín Oficial del Principáu (Bopa) y va rematar el 30 d’avientu.
Per otra parte, la Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar yá empecipió los pagos pendientes de la última convocatoria d’ayudes al arriendu. Amás, l’aumentu del créitu en 4 millones, hasta algamar los 11,5, dexó atender toles solicitúes que cumplíen los requisitos establecíos nes bases.
Estos abonos correspuenden a los segundos pagos de 1.751 persones (el 27% de los beneficiarios) que s’atopaben en dalgún de los siguientes casos: nun presentaren en plazu los recibos, figuraben como debedores de l’Alministración, camudaren de cuenta del bancu nes últimes selmanes de 2022 o los sos datos bancarios conteníen dalgún erru.
El Principáu punxo en marcha distintes midíes pafacilitar l’accesu a una vivienda a un preciu algamadizu. Anguaño cunta con casi 10.000 inmuebles nel parque públicu autonómicu y mil viviendes protexíes en réxime d’arriendu, a les que se suma otru millar de los parques municipales.