El Principáu, al traviés de la marca de calidá Alimentos del Paraísu, organiza’l seminariu gastronómicu Asturies, benditu yantar, dirixío a profesionales y estudiantes d’últimu cursu de cualquier ciclu formativu de les especialidaes d’hostelería, restauración y sumiller. El cursu va desenvolvese na Escuela d’Hostelería del IES Valle d’Ayer, en Morea, y va cuntar cola participación telemática de 300 alumnos de tol país.

La directora xeneral de Desenvolvimientu Rural y Agroalimentación, Begoña López, indica qu’esti seminariu pretende dar a conocer productos asturianos de calidá y les sos aplicaciones culinaries. «Los profesionales del sector y l’alumnáu de los últimos cursos de los ciclos formativos, a quienes se dirixe’l cursu, van ser los futuros compradores de productos de calidá», agrega.

Les xornaes, que se desenvuelven mañana y pasao, organícense en collaboración colos conseyos reguladores de las denominaciones d’orixe protexíes (DOP) Vinu de Cangas y Afuega’l Pitu; de les indicaciones xeográfiques protexíes (IGP) Chosco de Tinéu y Faba d’Asturies y de la marca de garantía Verdina d’Asturies.

El programa formativu, qu’inclúi una parte teórica y otra práctica, cunta cola collaboración de productores, representantes de los conseyos reguladores y reconocíos sumilleres y chefs, como Jaime Uz, del restaurante Arbidel de Ribeseya, y Miguel Sierra Blanco.