El Gobiernu d’Asturies dio un impulsu definitivu al polu d’innovación de Navia, una iniciativa público-privada cola que pretenden desenvolvese proyectos d’I+D+i amestaos a l’actividá industrial de la contorna. La Conseyería de Ciencia lidera esta propuesta que se fixo firme cola participación del Conceyu de Navia, la Universidá d’Uviéu, les fundaciones Manuel Suárez y Caxa Rural, amás d’empreses de la contorna.

Esti polu d’innovación va echar a andar este mesmu añu, con una cuantía de partida de 100.000 euros procedentes del Fondu de Transición Xusta al traviés del Institutu de Desenvolvimientu Económicu del Principáu (Idepa). Darréu’l financiamientu va xestionar dende l’Axencia de Ciencia, Competitividá Empresarial ya Innovación, en cuanto tea formalmente constituyida.

El polu d’innovación va crease al traviés d’una asociación empresarial ensin fines codalosos de la que van formar parte les alministraciones y compañíes comenenciudes. La Fundación Manuel Suárez va ser un elementu fundamental, yá que va poner a disposición del proyectu les instalaciones que tien en Navia, con cientos de metros cuadraos en dellos edificios que van ser reacondicionados en función de les necesidaes del polu.

El conseyeru de Ciencia, Innovación y Universidá, Borja Sánchez, participó güei nuna xunta nel Conceyu de Navia, presidida pol alcalde, Ignacio García Palacios, y na que tamién tuvieron presentes el presidente de la fundación, Francisco Rodríguez, y el director xeneral de Caxa Rural, Antonio Romero.

Sánchez esplicó que’l polu d’innovación va marcar un finxu importante non solo pa la contorna, sinón pa toa Asturies, yá que va sirvir d’impulsu pal desenvolvimientu de proyectos d’investigación ya innovación venceyaos a la industria de la zona. Tamién va contribuyir a implementar desenvolvimientos tecnolóxicos y patentes y fomentar l’emprendimientu, l’empléu y la creación d’empreses.

Amás de les instituciones que participaron na xunta de güei y nes celebraes l’añu pasáu, roblar Industries Lácteas Reny-Picot confirmó la so participación na asociación constituyente del polu d’innovación y tamién amosaron el so interés Ence y Astillero Armón.

El conseyeru calificó de “ilusionante” esti proyectu, col que se pretende que la ciencia, la tecnoloxía y la innovación “seyan la base del fomentu de nuevos empleos y una nueva economía”. Tamién valoró la oportunidá que supón pa que les empreses puedan encetar proyectos innovadores en collaboración coles instituciones públiques. Coles mesmes, estimó’l compromisu de la Fundación Manuel Suárez con esti proyectu ya informó de que’l polu d’innovación va llevar el nome del empresariu naviegu.