El Gobiernu d’Asturies entama mañana la segunda fase del programa de bonos de descuentu pal pequeñu comerciu Bono Comerciu Asturies, al que destina 1.285.190 euros.

Les persones interesaes van poder descargar los bonos, a partir de mañana y hasta el 15 d’ochobre –si nun s’escosen enantes- por aciu la so inscripción nel portal: https://bonoscomercioasturias.com. El plazu pa trocalos tamién empieza mañana y va rematar el 30 de payares.

Al tratase de la segunda fase del programa, los 1.200 comercios xuníos son los mesmos que participaron nos meses de mayu y xunu.

Pa les persones interesaes en consiguir los bonos, el programa va funcionar de la mesma que na primer fase. El sistema de descuentos articúlase al traviés de la plataforma web, na que los usuarios, una vegada rexistraos, van poder descargase los bonos. Estos van tener formatu dixital, van cuntar con un códigu QR y van poder utilizase por aciu una aplicación que dexa pagos dixitales.

Cada persona va poder descargase, a lo más, 5 bonos de 10 euros, y va poder utilizar unu por cada 30 euros de compra. El Gobiernu d’Asturies va poner en circulación un total de 125.819 cupones, que son los que nun se consumieron nos meses de mayu y xunu.

Al respective de la participación, aquellos usuarios que se fixeron colos bonos en primavera, namás van poder disponer de los que nun trocaren nes sos compres, pa lo que tendrán de volver a solicitalos. Si yá consumieron toos, nun van poder participar nesta segunda fase. D’esta forma, quien gastara dos cupones mientres la primer fase va disponer agora d’otros trés, ente que quien nun trocara nengún va poder emplegar los cinco nuevos bonos.

La directora xeneral d’Empresa y Comerciu, Arantxa González Montell, confía en que la estensión del programa Bono Comercio Asturies tenga’l mesmu ésitu que la primer convocatoria y contribuya, una vegada más, a impulsar les ventes nos pequeños establecimientos.

La iniciativa, promovida pola Conseyería de Ciencia, Industria y Empléu, sofita les ventes del comerciu minorista en periodos de baxa demanda y contribúi a estimular la economía. Na so primer fase, trocáronse 171.481 bonos por importe de 1,71 millones, que se traduxeron nun volume de ventes de 6,81 millones nesti tipu d’establecimientos.