El Principáu, la Delegación del Gobiernu n’Asturies y la Guardia Civil alcordaron güei reforzar les acciones de vixilancia contra la pesca illegal para protexer el sistema pesqueru tanto nes descargues como nel tresporte y la comercialización. Pa ello, van amontase los controles habituales y va ponese especial atención a l’actividá marisquera.

El director xeneral de Pesca Marítima, Francisco González, y el director del lÁrea d’Agricultura y Pesca de la Delegación del Gobiernu n’Asturies, Enrique Rodríguez Nuño, axuntáronse esta mañana con representantes del Serviciu de Protección de la Naturaleza (Seprona) de la Guardia Civil para coordinar estes acciones hasta final d’añu.

L’oxetivu ye protexer el sector que cumple col sistema de cupos na pesca de la perceba, otros mariscos y pexe,  de manera énte la llegada de les fiestes navidiegues. Asina, les partes implicaes alcordaron amontar los controles que davezu se realicen na mariña, nes rules y en carretera, pa comprobar documentación y condiciones de los productos.

Nel ámbitu de les sos competencies, los inspectores del Gobiernu d’Asturies y los de l’Alministración Xeneral del Estáu van trabayar de manera conxunta y van coordinase de forma selmanal nos llabores de vixilancia colos axentes del Seprona. ​​​​​