La Conseyería d’Industria, Empléu y Promoción Económica punxo güei en marcha una nueva llínea d’ayudes al emprendimientu individual y colectivu que contempla una subvención de 4.000 euros para cada proyectu. Esti programa, de nueva creación, ta financiáu con fondos europeos del Mecanismu de Recuperación y Resiliencia (MRR) y cuenta con un presupuestu de 3.948.000 euros pa esti añu.

L’oxetivu de les ayudes ye favorecer la creación y sostenimientu del empléu por aciu la concesión d’una cuantía fixa a persones que presenten proyectos tantu de creación de nueves empreses como d’afitamientu de negocios que yá tean en funcionamientu. El programa tien una clara orientación escontra’l desenvolvimientu territorial, por aciu la promoción del insertamientu llaboral al traviés del autoempléu y el sofitu a iniciatives que traigan la creación de trabayu estable.

La xestión d’esta llínea correspuende a la Dirección Xeneral de Comerciu, Emprendimientu y Economía Social, y los proyectos subvencionaos han de dirixise prioritariamente escontra’l desenvolvimientu de la economía verde y dixital. Asina, van poder beneficiase persones físiques d’alta nel Réxime Especial de Trabayadores por Cuenta Propia o Autónomos y nel Réxime Especial de Trabayadores del Mar, según persones xurídiques, comunidaes de bienes y sociedaes civiles.

Los 14 centros d’empreses públicos de l’asociación Aceppa y la Fundación para’l Fomentu de la Economía Social (FFES) van emprestar asesoramientu y sofitu a los emprendedores y empresarios al traviés de la plataforma CREA. Nel casu de los proyectos de nueva creación, dambes entidaes van encargar d’ufiertar tutoría a el entamadores na ellaboración de los planes d’empresa. Nel casu de negocios yá constituyíos, van ellaborar el diagnósticu de situación n’ámbitos como l’allugamientu de mercáu, l’estudiu de la competencia o l’analís de rentabilidá del modelu.

Esti nuevu programa de sofitu al emprendimiento refuerza les actuaciones ordinaries de fomentu del empléu autónomu y l’economía social desenvueltes pola Conseyería d’Industria y los trés planes singulares puestos en marcha dende l’entamu de la llexislatura: el Programa de Digitalización del Comerciu Minorista, el Programa de Fomentu del Emprendimiento y el Programa Estratéxicu de la Economía Social, qu’en xunto van movilizar 42 millones.

Presentación de solicitúes

La presentación de solicitúes va realizase puramente per vía telemática al traviés del formulariu específicu (col códigu de solicitú AYUD0396T01) disponible na see electrónica del Principáu d’Asturies, a la que s’apuerta al traviés del enllaz https://see.asturias.es/

Les bases reguladores para la concesión de les ayudes publicaron el pasáu 31 d’avientu nel Boletín Oficial del Principáu (Bopa) y güei el boletín recueye l’estractu del resolvimientu, onde se reflexa que’l plazu para les solicitúes d’ayudes empecípiase mañana, día 19 de xineru, y remata el 31 d’agostu.

Esti programa ye una de les nueves actuaciones puestes en marcha pola Conseyería d’Industria con fondos europeos. Concretamente, enmarcar na inversión 4 Nuevos proyectos territoriales para’l reequilibrio y la equidad del componente 23 Nueves Polítiques Públiques para un mercáu de trabayu dinámicu, resiliente ya inclusivu del Plan Nacional de Recuperación, Tresformamientu y Resiliencia.

Para esti exerciciu, Industria tien contemplaos nel presupuestu 43,2 millones de fondos europeos del MRR, qu’ente otres actuaciones van financiar acciones rellacionaes cola movilidá eléctrico y sostenible, l’esplegue de tecnoloxíes d’almacenamientu y autoconsumo a partir d’enerxíes anovables y la recuperación d’espacios mineros en desusu.