Juan Cofiño, vicepresidente y conseyeru d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cámbeu Climáticu y l’alcalde de Cangues d’Onis, José Manuel González, firmaron ayeri’l conveniu de collaboración p’ameyorar el sistema de saneamientu y depuración d’agües residuales de Mestas de Con enantes del so vertíu al ríu Güeña. Les dos alministración van invertir 1.950.054 euros nesta iniciativa.

La Conseyería de Mediu Ambiente va encargase de la financiación y execución del proyectu de saneamientu, al que va destinar 1.539.195 euros y les obres van contar con financiación del programa operativu del Fondu Européu de Desarrollo Rexonal (FEDER).

En virtud del acuerdo, la Consejería de Medio Ambiente se encargará de la financiación y ejecución del proyecto de saneamiento, al que destinará 1.539.195 euros distribuidos en varias anualidades: 250.000 este año, 786.000 en 2022 y 503.195 en 2023. Las obras contarán con financiación del programa operativo del Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder). Esti proyectu tamién inclúi un bombéu y un aliviaderu, infraestructures hidráuliques necesaries pal bon funcionamientu del sistema de saneamientu.

L’Ayutamientu de Cangues d’Onís va financiar con 160.619 euros el proyectu d’anovación de los colectores de la zona, qu’incluyen l’interceptor del ríu Tabardín, l’aliviaderu y los colectores embaxo del ríu Güeña, que recueyen los vertidos de les edificaciones situaes nel borde del calce, al so pasu per Mestas de Con. El plazu d’execución previstu ye de cuatro meses.