El conceyal Rodrigo Sánchez considera que l’eventu «xenera desequilibrios y competencia deslleal» na hostelería xixonense

Finalizada la segunda edición del Paseo Gastro, que esti veranu amplió la so ubicación dende Begoña tamién a la calle Claudio Alvargonzález, en Cimavilla, el PSOE solicitó una revisión del modelu. Los socialistes consideran que esta celebración «asfixia a los hosteleros locales y a los vecinos» y instaron al Ayuntamientu a abrir un periodu de consulta.

El conceyal Rodrigo Sánchez señala que «l’excesu d’oferta del Ayuntamientu durante la Semana Grande xenera desequilibrios y competencia deslleal col sector hosteleru, además de dificultar la convivencia vecinal. Hai negocios que trabayen a diario pa dar vida a los barrios y que pagan los sos impuestos tolo añu, que nun pudieron trabayar con normalidá. El Paseo Gastro tuvo dos ubicaciones en zones moi concurríes».

«¿A quién-y vino bien esti eventu?», cuestiona Sánchez, recordando les protestes de los vecinos de Cimavilla. Nesi sentíu, el edil propuso la celebración d’una consulta a toes les empreses del sector y a les asociacións vecinales afectades «pa evaluar de forma rigurosa el so impactu, más aún cuando l’any que vien amenacen con sumar una tercer ubicación. El sector hosteleru ye amplíu y, antes de poner otra nueva ocurrencia sobre la mesa, deberían conocer, de mou fiel y con datos verídicos, cuál ye la so opinión y cómo afectará a los sos negocios», afitma Sánchez.

El conceyal socialista defende «un modelu festivu más equilibráu, sostenible y respetuosu tantu col sector como colos vecinos y vecines».