El PSOE pide la dimisión de Carmen Moriyón por usar dineru público en beneficiu propiu y realizar pagos indebíos al traviés d’una tarxeta de creitu. El voceru del Grupu Municipal Socialista, Luis Manuel Flórez ‘Floro’, ufiertó esta mañana una rueda de prensa en conociendo’l fallu del Tribunal de Cuentes acompañáu de la vocera axunta, Carmen Eva Pérez Ordieres, y la secretaria de Política Municipal de la Federación Socialista Asturiana, Noelia Macías.

“L’alcaldesa reconoz los fechos y la sentencia señala que son graves, repitíos y calteníos nel tiempu. Nun hai precedentes na hestoria democrática del Conceyu de Xixón y enxamás van poder atopase na intachable trayectoria de los alcaldes socialistes que tuvo’l nuesu conceyu”, sollerta’l voceru.

El Tribunal de Cuentes apunta que Carmen Moriyón pagó gastos personales y utilizó una tarxeta de creitu del Grupu Municipal de Foro de forma indebida. Coles mesmes, conclúi que se punxo un sobresueldu d’aprosimao 1000 euros al mes. Con too ello, Floro esixe que devuelva’l dineru a les arques municipales y que demuestre que lo fixo, una delda inxustificada nos fondos del Conceyu cuantificada en 31.314’29 euros, y repite la necesidá de dimitir por respetu a Xixón, a la institución y a la ciudadanía. “La ciudadanía esixe que quien teamos en política tengamos un comportamientu exemplar al altor de les xeres que tenemos de desempeñar. Va ser mui difícil que Moriyón esplique que precise ponese un sobresueldu en dietes recibiendo un salariu como alcaldesa cercanu a los 70.000 euros, cobrando por trabayar mentanto nuna empresa privada, teniendo vehículu oficial y xofer. Naide tendría que venir a la política si lo que quier ye esfrutar un altu nivel de vida; el serviciu públicu nun ta pa eso”, añede.

Nesi sentíu, dende’l PSOE recuerden que los sobresueldos fueron yá una práctica establecida y estendida por Francisco Álvarez Cascos en Foro y nel PP. “L’alcaldesa nun tendría de convertise nunca nuna alumna aventayada de quien foi fundador del so partíu. Ella yá conocía de la gravedá de la so conducta”, añede Floro, “cuando se presentó en mayu del añu pasáu a les elecciones locales, cuando tuvo’l dudosu honor d’asegurase’l sillón introduciendo a la estrema derecha nel gobiernu del conceyu, y cuando’l pasáu 3 de xunu ella taba confesando los fechos y reconociéndolos énte’l Tribunal de Cuentes, mientres el restu de los partíos políticos defendíamos el modelu d’Europa que queremos. Esto confirma lo que llevamos tiempu diciendo: Foro nun tien interés na política, Foro nun tien un modelu pa Xixón. Carmen Moriyón y Foro tienen un únicu interés: el negociu, el business”.

El voceru concluyó la so intervención apelando precisamente al PP, el sociu de gobiernu de l’alcaldesa, al igual que fixo la secretaria de Política Municipal de la Federación Socialista Asturiana, Noelia Macías. Considera que “como partíu que da sustentu políticu al Gobiernu local y que forma parte activa del mesmu, anque verdaderamente nun papel bien secundariu, nun puede permanecer calláu énte lo que ta asocediendo, como si nada asocediera, ensin dar o esixir les oportunes esplicaciones. Equí nun falamos d’una cuestión puramente política, nin siquier d’una indagación xudicial o una investigación. Falamos d’un fallu del Tribunal de Cuentes qu’obliga a la devolución de 31.000 euros. Ye por tanto momentu d’escuchar qué tien qué dicir el PP sobre esta cuestión. Ye momentu de que’l PP esclarie si comparte’l proceder, si sofita lo asocedío, o si entiende que la situación ye lo suficientemente grave como pa que se adopten decisiones. Esperamos esplicaciones del PP y que nun s’acoveza na so estratexa habitual de ver la paya nel güeyu ayenu y non la viga n’el mesmu”.

Macías pidió directamente al presidente rexonal d’esti partíu, Álvaro Queipo, que se posicione y marque’l camín de los populares de Xixón.