La oposición impónse nes elecciones a l’alcaldía d’Estambul

Ekrem Imamoglu impúsose esti domingu na repetición de les elecciones municipales con un 54% de los votos

0
858
La oposición impónse nes elecciones a l'alcaldía d'Estambul. / CHP
Ekrem Imamoglu celebra la victoria nes elecciones n'Estambul. / CHP

Ekrem Imamoglu va ser el nuevu alcalde d’Estambul. El candidatu Partíu Republicanu del Pueblu (CHP) impúsose esti domingu na repetición de les elecciones municipales con un 54% de los votos. Yildirim, l’aspirante del partíu islamista Xusticia y Desenvolvimientu (AKP) y mano derecha d’Erdogan, que quedó col 45,1% de les papeletes, reconoció la so derrota y felicitó al so rival.

Una vegada conocíos los resultaos nel elecciones n’Estambul, l’alcalde electu pidió «abrir una nueva páxina n’Estambul, con xusticia, tolerancia ya igualdá». Y pidió «escaecer los ataques sistemáticos y el llinguaxe agresivu que s’utilizó contra mi y la mio familia». Imamoglu fizo un llamáu a Erdogan pa entamar a trabayar «en sintonía». «Tenemos de preparar para un terremotu, construyir el metro, tratar con refuxaos… son asuntos nos qu’hai que trabayar».

La repetición de les elecciones esti domingo llega depués de l’anulación de la xornada electoral del 31 de marzo. El candidatu del AKP denunció’l resultáu de los comicios por supuestes irregularidaes nel procesu. La victoria de la oposición aquella nueche foi probe, con menos de 14.000 votos de ventaya ente 8,5 millones de papeletes. Ayeri, el candidatu del CHP sumó 777.000 sofitos más que’l candidatu d’Erdogán.

El trunfu de la oposición pon fin a 25 años de gobiernos isllamistes na ciudá más poblada de Turquía y abre un futuru enllenu de posibilidaes pal CHP. Dalgunes voces na formación socialdemócrata nun descarten que Ekrem Imamoglu pueda postulase pa la presidencia del país en 2023.