Los socialistes ganen en Portugal ensin mayoría absoluta

La candidatura lliderada por António Costa llogró'l 36,65% de los votos y 106 diputaos

0
71

Nun hebo sorpreses. El Partíu Socialista (PS) venció esti domingu por una clara mayoría nes elecciones llexislatives d’esti domingu en Portugal. La candidatura lliderada por António Costa llogró’l 36,65% de los votos y 106 diputaos electos, cuando falten atribuyir los cuatro representantes de la emigración.

Los socialistes van necesitar de pactos p’algamar la mayoría na camara, cosa que nun parez improbable. El candidatu socialista a la reelección defendó’l trabayu fechu nestos cuatro años pola Gerigonça, como se noma a la coalición formada pol PS y la izquierda de Bloco da Esquerda y los comunistes del PCP-PEV.

D’acordies con datos de la Secretaría Xeneral del Ministeriu d’Alministración Interna – Alministración Electoral, el PSD foi’l segundu partíu más votáu, coL 27,90% de los votos y 77 diputaos. El Bloco da Esquerda consolídase como tercer fuercia del país (9,67% de los votos y 19 diputaos); seguíu de los comunistes del PCP (6,46% y 12 diputaos) y el CDs-PP (4,25% y 5 diputaos). El partíu animalista PAN meyora’l so resultáu, al pasar de un a cuatro diputados y el 3,28% de los votos. Entren nel parllamentu tres nueves fuerces con un diputáu caún: Llega (1,30%); Iniciativa Lliberal (1,29%) y Llibre (1,09%). Tán entá por atribuyir cuatro diputaos, dos pel círculu electoral d’Europa y dos pel círculu fora d’Europa.