Emulsa caltién la recoyida de basures

Los Puntos Limpios van abrir nel horariu habitual y l'atención al usuariu va ser namás telefónica o per correu llectrónicu

0
602
Plan Especial de llimpieza de Emulsa
Una barredora d'Emulsa.

Emulsa caltien con normalidá’l serviciu de recoyida de basures. La empresa municipal ta afaciendo’l serviciu d’hixene urbana a los nuevos escenarios d’usos urbanos col fin de garantizar la salú de los trabayadores y de caltener la recoyida y la llimpieza diaria. El servicio de basures funciona al 100% y tomáronse midíes d’escalonamientu na entrada y salida de los operarios nos vestuarios. El personal ta recibiendo tratamientos especiales de llimpieza ente los turnos, tamién los vehículos, que tan sometiéndose a llimpieces internes y esternes. La empresa municipal modificó la periodicidá de llavadura de los contenedores.

El restu de servicios d’Emulsa tán afaciéndose a les nueves necesidaes. La empresa ta siguiendo les directrices de les autoridaes pa garantizar el funcionamientu de los servicios públicos y la seguridá de los trabayadores.

Coxersa tamién caltien los servicios de recoyida de reciclaxe. El consorciu rexonal establez encamientos pa les families con enfermos o posibles casos de coronavirus. Les basures procedentes d’esos enfermos han depositase en bolses zarraes dientro al contenedor de restu y nunca nos de reciclaje.