Les obres, qu’incluyen tamién reformes na terraza de la primer planta, empezaron ayeri y van rematar en mes y mediu

La Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar empecipió ayeri les obres pa impermiabilizar la cubierta y la terraza de la primer planta del centru d’atención a la dependencia de Candás, a les que se destinen 37.840 euros, y que van rematar en mes y mediu.

“Esta obra yera una de les nuestres prioridaes pa garantizar un meyor serviciu a toles persones usuaries d’esti centru, que reciben terapies afeches a les sos necesidaes y que yá retomaron les sos rutines”, esplica la conseyera Melania Álvarez.

La terraza de la primer planta ye una de les zones de más usu, yá que ellí desenvuélvense actividaes al aire llibre.

La Fundación Asturiana d’Atención y Protección a Persones con Discapacidáes y/o Dependencies (Fasad) encárgase de xestionar esti equipamientu, qu’incluye dos recursos nel mesmu edificiu: el centru d’apoyu a la integración, onde 22 persones acuden a terapia, y el centru de día, con 15 usuarios.

El centru inauguróse en xineru del 2011 y, ente otros servicios, ufierta terapies y talleres pa mayores dependientes y persones con discapacidá. Cunta con un equipu multidisciplinar compuestu por diez profesionales: director, psicólogu, fisioterapeuta, trés auxiliares d’enfermería, dos cuidadores y un educador.

Les obres pa la so puesta en marcha supunxeron una inversión d’aproximao 1,4 millones.