Tres una intensa fin de selmana de conciertos y actividaes, el VESU pon puntu final a una edición esitosa cargada de música y diversión qu’animaron Uviéu y Güeñu. El festival arrancó cola actividá en collaboración con Puru Remangu, «Un VESU embaxo l’horru,» una visita guiada por Güeñu que remató con un conciertu de Leticia Baselgas, poniendo’l ramu a una xornada cultural enriquecedora.

La nueche siguió en Güeñu coles actuaciones de La Milagrosa, Tatta & Denso, Derby Motoreta’s Burrito Kachimba, y Johnny Garso, quien cerraron el primer día de conciertos con una enerxía contaxosa que fixo baillar y cantar a tolos asistentes.

El sábadu, la música del VESU empezó ceo con una animada sesión vermut n’Uviéu. Pela nueche, los conciertos tornaron a Güeño con conciertos como’l de Fillas de Cassandra, el grupu gallegu que sorprendió al públicu al dirixise n’asturianu en delles ocasiones. Unu de los conciertos más esperaos foi’l de Xoel López, quien, magar d’engarrase nuna inesperada batalla colos mosquitos, ufiertó una actuación memorable.