Un home finó afogáu na sablera de Los Foxos, en Cuaña. La Guardia Civil fíxose cargu de los trámites para proceder al llevantamientu del cadabre.

El cuerpu ensin vida del fináu foi rescatáu de l’agua por efectivos de Bomberes del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) con base nel parque de Barres. Hasta’l llugar tamién se movió l’helicópteru medicalizáu del SEPA col Grupu de Rescate, del que forma parte una médica-rescatadora que namá pudo confirmar el fallecimientu del varón. Per mar tamién llegó al incidente, con una embarcación neumática, el responsable de l’agrupación de Protección Civil de Navia.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 10.37 hores. En llamada solicitaben ayuda pa rescatar a un perru que se taba llevando’l mar, taba a unos cinco metros de la orilla, na citada sablera.

La Sala 112 del SEPA movilizó a los bomberos del parque de Castropol ya informó al responsable de l’agrupación de Protección Civil que minutos dempués señalaba qu’intentaría llegar al llugar cola embarcación neumática.

Mientres los equipos se dirixíen al incidente recibieron una nueva llamada onde, otru alertante, indica que la persona que taba llamando al perru cayóse a l’agua. Taba viendo llexar daqué nel agua pero nun estremaba lo que yera.

Paralelamente’l responsable de protección civil informa que por cuenta de la mala mar nun puede averase más y xuntu unos intres dempués, los bomberos comuniquen que van tratar de llegar hasta la persona dende la zona de Navia. El mesmu aguaxe meter faía la ría onde consiguen rescatalo n’una zona de roques. Nesi momentu empecipien maniobres de reanimación hasta la llegada del helicópteru medicalizado del SEPA col Grupu de Rescate que la so médica namá puede confirmar el fallecimientu.

L’helicópteru de Bomberos d’Asturies retiró del llugar para tornar a base onde llegó a les 12.21 hores. Los bomberos siguen nel incidente para collaborar, recibida la correspondiente autorización, col treslláu del fináu.