Un home perdió la vida tres cayer de 8-10 metros, en circunstancies que se desconocen, nos cantiles de la sablera de Las Furadas en Tapia de Casariego.

Tres recibir la correspondiente autorización, los restos mortales del fináu, de 87 años, fueron treslladaos hasta’l llugar onde esperaben los servicios funerarios por efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) con base nel parque de Barres. Los bomberos lo portearon en camina ñeru per un camín d’accesu al arenal unos 600 metros. Los sanitarios movíos al llugar pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU), equipu d’Atención Primaria de tapiegu, namás pudo confirmar el so fallecimientu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 17.47 hores. Na llamada indicaben qu’una persona cayera escontra unes roques y taba mancada.

La Sala 112 del SEPA movilizó a efectivos de Bomberos del SEPA del parque de Barres y al Grupu de Rescate col helicópteru medicalizado. Paralelamente pasó l’avisu al SAMU y a la Guardia Civil.

En llegando al llugar l’equipu d’Atención Primaria de Tapia de Casariego el médicu confirmó’l fallecimientu del afectáu polo que s’anuló la intervención del helicópteru.