La Coordinadora Política d’Izquierda Xunida de Xixón, axuntada ayeri, aprobó por unanimidá un resolvimientu de sofitu a la convocatoria de fuelga de los y les trabayadores del sector minorista d’alimentación, prevista nel víspora de les celebraciones navidiegues, los díes 23, 24, 30 y 31 d’avientu.
El coordinador local, Alejandro Farpón, espresó que “el compromisu d’IX siempres ta al llau de les reivindicaciones de los y les trabayadores, y más nun casu como esti, nel que les condiciones llaborales tán precarizaes y el conveniu quedó obsoletu”. Farpón señaló que la so formación “sofita y fai un llamamientu a secundar la fuelga y convida a la reflexón a la patronal (ASUPA) a amosar un talante más afayadizu a la negociación p’algamar un alcuerdu que dexe ameyorar les condiciones llaborales del sector”.
Per otra parte, la Coordinadora Política d’Izquierda Xunida ratificó’l so allugamientu contrariu al denomináu Plan Llave. Nesti sentíu, Farpón apuntó que “la propuesta de Foro nun ye una política de vivienda sinón un negociu nel que los de siempre se lucren con recursos de toos”. Frente a esto, Izquierda Xunida apuesta por polítiques de vivienda que caltengan la titularidá pública del suelu y la xestión pública de les viviendes destinaes toes elles a arriendu afayadizu.